Kuva: Sokotel
13.8.2024 Uutiset

Eezy jatkaa vahvaa yhteistyötä Sokotelin kanssa

Työelämän asiantuntija Eezy Oyj ja S-ryhmän hotelliyhtiö Sokotel Oy, ovat tehneet jatkosopimuksen 2019 alkaneelle yhteistyölle. Sopimus on voimassa toistaiseksi ja Eezy jatkaa Sokotelin ensisijaisena rekrytointikumppanina. Sokotelin ja Eezyn yhteistyö kattaa rekrytoinnin ja soveltuvuusarviointien lisäksi vuokratyökumppanuuden, laajat henkilöstön osaamisen kehittämisen palvelut sekä henkilöstön tyytyväisyyden mittaamisen. Kumppanuutta kehitetään jatkuvasti Sokotelin tarpeet ja Eezyn laaja palveluvalikoima huomioiden. 

Sokotel operoi yli 30 ravintolaa ja 23 Sokos Hotels ja Radisson Hotels -ketjun hotellia pääkaupunkiseudulla, Tampereella ja Oulussa, uusimpana elokuun lopussa avautuva Solo Sokos Hotel Pier 4 Helsingin Katajanokalla. Sokotelin liiketoiminnan keskiössä on noin 1 000 intohimoista ammattilaista, joiden tehtävänä on tuottaa ensiluokkaisia asiakaskokemuksia hotelli- ja ravintola-asiakkaille. Tehtävänkuvat ja työvuorot ovat monipuolisia ja vaihtelevia. Sokotelin menestyksen takana onkin hyvinvoiva henkilöstö ja oikeanlainen resursointi keikkatyöläisistä vakituisiin työntekijöihin.

”Olemme tehneet Eezyn kanssa laaja-alaista yhteistyötä jo monta vuotta. Eezyn kanssa on helppoa ja mutkatonta toimia, ja heidän pitkä kokemuksensa alalta sekä vahva ammattitaitonsa rekrytoijina, vuokratyökumppaneina ja henkilöstön osaamisen kehittäjinä tukevat liiketoimintaamme merkittävästi. Halusimme jatkaa ja syventää yhteistyötämme edelleen, ja olenkin iloinen keväällä allekirjoitetusta jatkosopimuksesta”, toteaa Mari Pärssinen, Sokotelin henkilöstöpäällikkö.

Eezy on hyvän työelämän rakentaja, joka tarjoaa asiakkailleen laajasti henkilöstökokemuksen, yrityskulttuurin ja johtamisen kehittämiseen liittyviä palveluita rekrytoinnin ja henkilöstövuokrauksen lisäksi. 

”Olen todella ylpeä pitkästä yhteistyöstämme, ja innoissani siitä, että laajennamme yhteistyötämme edelleen uuden sopimuksen myötä. Voimme näin auttaa asiakastamme yhden luukun taktiikalla laajasti erilaisissa henkilöstöön ja henkilöstökokemukseen liittyvissä tarpeissa. Hyvinvoiva ja sitoutunut henkilöstö on avain hyvään asiakaskokemukseen ja kasvuun, ja tässä me olemme parhaimmillamme!”  iloitsee Kaisa Jääskeläinen, Eezyn asiakkuusjohtaja.

Artikkelin kuva: Sokotel

Kaisa Jääskeläinen
Uutiset